Komunikat dla Rodziców dzieci, które zostały przyjęte do przedszkola w r/szk. 2022/2023
Rodzice / prawni opiekunowie dzieci, które zostały przyjęte do przedszkola na rok szkolny 2022/2023 mają obowiązek zgłoszenia się celem dostarczenia dokumentów rekrutacyjnych /wniosek z załącznikami/, podpisaną Informację dotyczącą zasad korzystania z usług świadczonych przez przedszkole /w dwóch egzemplarzach/ /tu do pobrania [.docx, 29.67 kB]/. Obowiązkowo należy dołączyć również Informację o przetwarzaniu danych na podstawie zgody /jeden egzemplarz/ /do pobrania/ [.doc, 303.00 kB] oraz upoważnienia do odbioru dziecka z przedszkola. / [.doc, 276.50 kB]do pobrania [.doc, 276.50 kB]/.
Dokumenty podpisane przez rodziców/prawnych opiekunów należy złożyć w zaklejonej kopercie formatu A4 w okresie 08.08.2022-19.08.2022 w godz. 8.00-16.00
PROSZĘ WSZYSTKIE DOKUMENTY DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE. OSZCZĘDZAJMY PAPIER