Rozkład dnia
6:00 – 8:00
schodzenie się dzieci, zabawy swobodne dzieci w kącikach zainteresowań,kontakty okolicznościowe i indywidualne zaplanowane i wynikające z potrzedzieci, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym,korekcyjnym, stymulującym.
8:00 – 9:00
zabawy dydaktyczne, tematyczne, praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi, prace porządkowo-gospodarcze i hodowlane, ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe, ze śpiewem, czynności higieniczne i samoobsługowe, śniadanie.
9:00 – 10:00
Zajęcia edukacyjne, organizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju.
10:00 – 10:30
zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualne i grupowe,prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym
10:30 – 11:00
Pobyt dzieci na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzieprzedszkolnym, gry i zabawy ruchowe, sportowe, rekreacyjne, prace porządkowe, ogrodnicze, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, poznawanie różnorodnych środowisk przyrodniczych.
11:10 – 12:00
Czynności higieniczne i samoobsługowe, drugie śniadanie zabawy uspokajające i relaksujące, opowiadanie lub czytanie bajek, zabaw w teatr, utrwalanie wierszy i piosenek, zabawy dydaktyczne, gry planszowe,praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi.
12:00 – 12:30
zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualne i grupowe, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym.
12:30– 13:00
pobyt dzieci na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe, sportowe, rekreacyjne, prace porządkowe, ogrodnicze, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze,poznawanie różnorodnych środowisk przyrodniczych.
13:00 – 15:00
tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych, sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, praca indywidualna,zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat lub kształtującym, zajęcia dodatkowe, spacery, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań w sali, opowiadanie lub czytanie bajek, zabawyw teatr, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym czynności higieniczne i samoobsługowe, obiad
15:00 – 17:00
zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, kontakty indywidualne, praca nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym, gry edukacyjne, planszowe z małym zespołem, rozchodzenie się dzieci.
DOTYCZY GRUPY LEŻAKUJĄCEJ
12:00 – 14:00
zabawy uspokajające i relaksujące, opowiadanie lub czytanie bajek,
przygotowanie do leżakowania, leżakowanie
Godziny posiłków:
08.30 - I śniadanie
11.30 - obiad
14.15 - podwieczorek